Gizeem45 Doktorum 5+1 de yani beta degeri 1000i gecince görülebilecegini söyledi kendimi hazırlamak icin soruyorum gözükmez ise erken oldugunu düsünebilir miyim ?
Gizeem45 Deleted4445656 doktoruma çol güveniyorum aslında bir bildigi vardır diye dusunuyorum ama iste kendimce de erken diye dusunuyorum..