Ipekslmn ilk hamileliğimde keşfetmiştim Esra Nur Tolayı geçen yıldan beri hep ona gittim 2 hamileliğimde de ona gitmiştim okadar ilgili alakalı samimi ki.. Gerçekten çok sevdiğim bir doktor oldu…
ilk 2 hamileliğimde de düşük yaptım.. ameliyat oldum..
Bu 3. hamileliğim yine ilk Esra Hanım’a gittim fakat Esra Hanım’ın gece nöbetleri olmadığı için Nergiz Hanım’a geçiş yaptım ama şöyle bir şey var medipol’de Nergiz Hanım’a da gitsen farklı bir doktora da gitsen doğumun gece vaktine denk gelirse o gece kim nöbetçiyse o doktor doğumunu yaptırıyor İlla kendi doktorun gelsin istiyorsan doktoru arıyorlar eğer gelirse ekstra 2000 TL ücret ödüyorsun ama ben Nergiz Hanımı çok sevdiğim için onunla devam etmek istiyorum inşaAllah :)