34+2 deyim bende de bugün başladı sayılır ama demir ilacı yüzünden kabizligimda oluyor o yüzden 2 3gun çıkmayınca yaptığımda en son ishal şeklinde çıkıyor şimdi bu haftalarda olan biseyse demir ilacı yüzünden değil her halde bu durum kafam karıştı bekleyim ben surda