Edus35 Kızlarrrr anne olmak istiyorum dikkat etmem gereken durumlar varmı bizzat uyarıcağınız çok heyecanlıyımmm🥰🥰🥰
minigiminannesi03 Edus35 valla bana kalırsan hiç düşünme aşılama yaptırdım tüp bebek denedik olmadı kendigiligimden hamile kaldığımı öğrendim tatilde çünkü düşünmeye fırsatım dahil olmadı koy işleri
Nevaninannesi Kendini kasıp hamile kalmalıyım kafasıyla bir şeyler yapma. Ben bu hatayı yaptım ama sonra eşimle tatile gittik orda rahatladım gün vs takip etmedim akışına bıraktık hoop hamile kalmışım. Tadını çıkarmaya bak :)
Edus35 Nevaninannesi şu çevreci baskılar öyle etkiliyor Kİ o kadar haklısınız Kİ aynı düşüncedeyim sizinle🙏🏼peki öncesi bi doktor muayenesi gitmem gerekir mi sizce siz ne yaptınız 🙏🏼
Edus35 minigiminannesi03 çok haklısınız bende düşünmek istemiyorum insanlar yoruyor ne yazıkki🙏🏼sizede aynı soruyu sorayım sizde öncesinde ilk zamanda muayeneye gitmişmiyidniz bi doktora gitmeliyim yoksa öyle oluruna bırakın mı dersiniz 🥰
Nevaninannesi Edus35 benm zaten sürekli takibim var önceden sorunlarım vardı. Ama hamile kalmaya karar verdipimde muayene oldum dr bile bir seneden önce hamile kalamıyorum diye gelme dedi kendine zaman tanı rahatla dedi
minigiminannesi03 Edus35 sadece ilk bundan önce kan testile öğrenmiştim dr gitmeden hepsi dusukle sonuçlandı bunda test yaptım dr gittim keseyim gördük ama kalb atışını duymadik
Edus35 Nevaninannesi o zaman gitmeyim akışına bırakıp nasipse olursa mecbur kan tahlili için gidince o zman görür doktor diyorsunuz sanırım değil mi
Edus35 minigiminannesi03 çok geçmiş olsun bende işte öncesinde gitsem rutin kontrol niyetine düşündüm ama bi yanım hiç gitme oluruna bırak sonra olursa nasipse kan testine gidince gidersin diyor
Netya Edus35 ben hamilelik düşünmeye başladığımda doktora gittim folik asit kullanıma galan başlayayım die muayene de yaptı aklımda yoktu ama dr tavsiye edince oldum herşey normal hamile kalabilirsin dedi 2 ay için de de hamile kaldım şuan 8 haftalığız
Nevaninannesi Edus35 hayır mutlaka gidin muayene olun folik asit başlar belki ayrıca. Ya da başka bir problem varsa müdahale edilir erkenden
Edus35 Netya maşallah bende gidicem inşallah araştırmaya mı direk öZele mi gidiyim ilk aşama da sizce araştırma detaylı bakar dyie düşündüm ama pek de bilgim yok tabi
Edus35 Nevaninannesi randevu aldım haftaya gidicem inşallah araştırmaya sonrası özelden devam edicem 🙏🏼 Ya da direk özele mi gitsem acaba tavsiyeniz var mı
Nevaninannesi Edus35 yani ben direkt özele gittim çalıştığım için devlete gidebilecek vaktim yoktu. Ama imkanım olsa ben de araştırmaya giderdim herhalde