Tuba2949 Canım daha bebeğinin haftası ufak kordon dolanması 3 kere ve daha fazla olmadığı sürece sorun yok demektir.Benim 30.hafta da 2 tur kordon dolanmıştı bebeğimin boynuna ,doktorumun çoğu doğum da bebeğin mutlaka ya boynuna ya bacağına o kordonun dolandığını ama çıkardığımız da kordonu açıp anneye gösterdiğimiz için pek kimse bilmez dedi.34.Haftada kontrole gittim kordona gidip gelen kan akımını hesaplayıp baktı ve akımın sesini bile dinletti çok şükür hiçbir problem yok.Zaten doktorumuz da kordon dolanınca çok nadir sorun oluyor 1000’de 1 ihtimal sorun oluyor demişti.Yani stres yapma senin daha haftası küçük çıkarır o 😘Bide kordon öyle ip gibi düğüm olmuyor kendi kendini sökebiliyor 😀bak bebeğimin 30.haftasında kordonu böyle boynunda hortum gibi bişiy var o bak 2 tur hemde 😀 gelişimi kilosu herşeyi iyi çok şükür stres yapma 😀
