Bebisinannesi23 Leyla00 yarın 18 oluyorum ama daha tık yok 😂 ben bekleyip üstüne düştükçe heralde daha hissedemedim. Sen hissettin mi bebeğinin hareketlerini
Alparslaninannesii Leyla00 14 haftalikken başladı suan hiic durmuyor elini koydugunda herkes hissediyor hatta 18+yim
gzemalis Ben 17 haftalıkken hissettim pıt pıt tekmelerini. Şimdi 19+5iz çok fena hissediyorum artık patır kütür vuruyor☺️ Doktorum normalde 22 gibi hissedilir ama yağ dokun az olduğu İçin hissetmen normal demişti bana
Rojinnur gzemalis aynı şekilde ben 16. Hafta da hissettim eşim ve doktorum olmaz öyle şey dediler ama şuan 17 hafta eşim de dokununca karnıma hissetti ve şok oldu:)) yağ dokusu ile alakalı tamamen. Şuan aşırı hareketli miniğim çok şükür.
Alparslaninannesii Leyla00 maşallah bebeğime 😁😁 İnşallah sende rhat rahat hissedersin kişiden kişiye değişir cnm benim merak etme
Nazendehanim Leyla00 hareket olarak pıt pıt yapıyorlar ya onu 14 TE hissettim ,19 da tekmeler başladı günde birkaç kere 😍
Elibo Leyla00 16 da hıssettim 21 den sonrada herkes hissetmeye basladı suan 23 um cok net gozukuyor dışardanda minik tavsanım 🥰
35_aysenur_35 Selam kızlar inşallah hepiniz iyisinizdir Benimde ilk gebelik kasık ağrı bacak ve bel ağrılarım oluyor normal mi ya
Leyla00 35_aysenur_35 normal cnm ama bi değer düşük olmalı magnezyum kullanman lazım ben de öyle olmuştum