Ya benimde aynı göğüs altında böyle pişik olmuş gibi yanmış gibi bir acı var sızlama elimi vuruyorum hicbirsey yok bakıyorum ve bilmediğim bir uyuşukluk var o bölgede elim gün boyu orda acaba pişik mi oldu sıcaktan diyorum ama hicbirsey görünmüyor çok kötü açıyor nedenini bilen yazsın nolur ne yapabiliriz biooil sürüyorum acaba çatlıyor mu diye geçmiyor hiçbir şekilde