cgl1364 Arkadaşlar 5+5 oldum normalde hafif hafif kasık ağrım oluyordu ama bugün baya sanki regl olmuşum gibi bel ağrısı ve kasık ağrım ilk kez böyle oldu normal mi ?
cgl1364 @Nurersz önceki gebeliğim kimyasaldı o kadar korkuyorum ki canım normalde bugüne kadar böyle ağrım olmadı
Nurersz cgl1364 öyle yönlendirme kendini bir defa oldu diye ömür boyu öyle olmaz ki içini ferah tut kanama olmadıkça Bi sorun olmaz diye düşünüyorum 💜