Elif_20211 Kızlar ilk gebelikte sezaryan olan 2 gebelikte normal doğum yapmış olan arkadaşlarımız varmı acaba?
can9129 Elif_20211 evet benim görüncem ilkini sezeryan oldu ikincisini normal doğum yaptı yanlışım yoksa aralarında en az 2 yıl falan geçmesi gerekiyor