cileklicookie Yeniesyenianne canim pembe kullanisli degil gibime geldi yanlis anlama asiri ic belli eder ince ve sanki onden acilmiyoe gibi duruyor ama yesili begendim :)
Deletedmom52620 Yeniesyenianne elbise pek rahat değil alt üst takım daha rahat olur genelde de tercihen bu şekildedir
Yeniesyenianne cileklicookie yok niye yanlış anlayayım fikrinizi öğrenmek için zaten bu platform 😊😘 bende çok emin olamadım gelsin bi deneyeceğim olmadı iade ederim 😌
cileklicookie Yeniesyenianne resim yukleyebilirsem bende atayim bugun e bebekten sunu aldim bende lcw den de bi pijama tk almistim o geldi aticam birazdan
Yeniesyenianne cileklicookie şu üst kenarlardan açılıyor değil mi emzirme için ? Sizinkide çok güzelmiş güle güle kullanın 🤗
cileklicookie Yeniesyenianne evet iki tataftanda aciliyor canim birde bir urun daha almistim ama suan giyiyorum gene dogumda kullanirim onuda :)
cileklicookie Yeniesyenianne Bunuda gene dogumda giyerim simdi yazin evde rahat etmek icin almistim karnim buyuyunce :)
Hamiiisanne Tesettürlü bayanlar acaba nasıl bi gecelik alıyorlar varsa banada bilgi verirmisiniz ☺️☺️
Mavisperi Hamiiisanne oncen düğmeli bambu pijama ve sabahlik aldım ben rengi falan çok tatlı… ama internetten almadım eşimin arkadaşının dükkanında aldim
Elf_28_34 Hamiiisanne [](https://)https://ty.gl/wh9786i1g0 Ben trendyoldan bunu siparis verdim canim doktorum onden dugmeli ve dizalti al diye soylemisti. İki tanede onden duğmeli pijama takimi aldim.☺️