Busrabens Kızlarrrr 30+0 olduk ben şimdiden 15 kilo almışım her tarafım şiş nasıl gidecek bu kilolar doğuma kadar kim bilir kaç kilo olurum 🫣
Sevda0234 Busrabens bende 33+1 haftaligiz 8 kilo almışım hayatımda 60 kiloyu görmeyen ben şuan 67 kiloyum belki 70de olmuş olabilirim 🙄
Deletedmom52620 Busrabens kız sen mi yanasın ben mi 26 haftada 12 ydi bugün bir tartıldım 13 olmuş ben doğuma 20 ile girerim herhalde 😂😂
Burcukacar35 34 haftadayım bende 15 kg aldım . İkinci gebeliğim ilk gebeliğimde hemen vermiştim. Emzırdıkce gidiyor. Bol sıvı tüketmek gerekiyor özellikle. Birde doğumdan hemen sonra korse giymek lazım. Omunda faydası oluyor.
1mercimek_annesi Burcukacar35 benim doktorum korseye izin vermedi kırk gün boyunca giyme bağırsakların için zararlı dedi
Onlyyou Çok sıcak var kilo alımım durdu hatta 700 görem vermişim inşallah 12 ile tamamlarım 33 haftalığım
Burcukacar35 @“1mercimek_annesi”#p23 1mercimek_annesi Allah Allah benim ikinci gebeliğim suan ilkinde de hemen giydirmişti doktorum. Şimdi de izin veriyor bi sorun yaşamadım. Aksine göbeğim toparlandı.