NurM1 Rmysa0308 bende yaşamıştım rahim ve bebek büyümekte olduğu için kendine yer aradığından orda genellikle baskı ve ağrı hisssiyatı oluşuyor
Burcukacar35 Bende de var. Karın da gerginlik oluşuyor. Bebek büyüdükçe yeri de daralıyor. Normal yani