Salı günü doktor kontrolümde çook yoğun akıntım geldiğini söyledim. Beyaz, süt kesiği gibi. Doktorum fitil verdi mantar teşhisi koyarak. Doğumdan önce bi temizlensin dedi. Aynı gün çatı muayenesi de oldum ve ardından biraz kanamam oldu. Doktorum normal dedi. Ama ben kanama da olunca fitil kullanmaya korkuyorum şimdi. Zaten o bölge çok kurcalandı tekrar bişey sokmak istemiyorum 😕 başına gelen var mı? Bu kadar ileri haftada fitil kullandınız mı hiç?