sevgitekes Kızlar Instagram’da çok sayfaya baktım ama ya paçaları çok dar ya Boyları çok kısa ben rahat etmiyorum öyle şeylerle ama ben 38 giyiyorum bu 40′tan başlıyor olur dedi sayfaya sordum yani manken de 38′miş Bedeni en sondaki rengi düşünüyorum
Sehrbnon122 sevgitekes canım pazarium uygulamasına bak orda daha uygunları ve cok daha güzelleri de var
sevgitekes TinyBabys sebebi ne peki dar ve kısa olmadığı için mi Ben böyle vücuduna yapışan takımları sevmiyorum
Senazeynep34 sevgitekes hem sormuş hemde cevap mutlu etmediği için seni kızı yargilamissin yani. Bu tavır hoş değil.
TinyBabys sevgitekes dar ve kısa olmasıyla ne alakası var? Modeli hoşuma gitmedi. Modeli beğendiyseniz alabilirsiniz. Dar ve kısa olmayıp çok şık olan takımlar var. Bence bu modeller biraz demode. Tercih sizin.
eslemesila sevgitekes çok yanlış bir cevap vermişsin canım zevkler tartışılmaz bende pek beğenmedim tesetturluyum ama herseyi begenemem yani ama aşağıdaki takımlar daha iyi
sevgitekes aleynakc ay öyle mi sevindim boy 166 güzel gider İnş turkuvaz dolabımda yok onu düşünüyorum 🥰
sevgitekes TinyBabys önerdiğiniz bir sayfa var mı peki ben hiçbir şey bulamadım bebekle dışarı da çıkamıyorum
Sehrbnon122 sevgitekes balım aşağılara doğru baksan daha senin sevdiğin tarzda var ben 2 elbise sipariş ettim aşırı güzeller inanmazsın 90 TL her biri ve kumaşları cok güzel
sevgitekes Melegimin_annesi bende daha çok modelini beğendim birkaç tane daha attım onlar nasıl peki yada önerdiğiniz bir sayfa var mı peki dar olmayan
sevgitekes Sehrbnon122 Bayadır bakıyorum ama ucuz olunca dedim kötü gelirler instagram hesabımı vereyim özelden resim, atma şansın, varmı nasıl elbise aldın, bide takımları
Melegimin_annesi sevgitekes modeli o kadar kötü değil ama sade ya ben biraz bi iki bişey istiyorum diğer attıkların güzel internetten genelde bekarken sipariş veriyordum Tofisa lamelif gibi sayfalardan takım aldığım da oldu elbisede genellikle lamelifden elbise alıyordum hoşuma gidiyor takım tercih etmiyorum
sevgitekes aleynakc çok teşekkürler 🥰 sizin yaşınız kaç orta yaş için uygun, diyenleri de duydum da ben 21