Kızlar 3cu trimestere girdim gireli iştahım kesildi normalde tam tersi olması gerekmiyormu 3 cu trmesterde daha çok iştah açılır benim bildiğim cevremdekiler son aylarda daha çok iştahlılar her istediklerini yiyorlar ben ise 2 Ci trmesterde daha çok istahliydim son aya girdim gireli hiç birşey canım istemiyor ve çabuk doyuyorum sebebi nedir acaba benim gibi olan varmı?