Bende senin gibi düşünüp doğum paketi alacağıma şehir hastanesine gittim 15. Haftadayız şuan özeldeki doktoruma geri döndüm. Ne bebeği göstermeye niyetleri var ne de bir ultrason fotoğrafı vermeye herşeyi geçtim 2 dk zor bakıyorlar sana bebeği anlatan yok. Ben takılırım bu gibi şeylere ilk gebeliğim sonuçta insan görmek istiyor. O yüzden özele devam ediyorum doğum paketi almamın da bi gereği kalmadı ama yine kendi doktorumun doğum ücretini ödeyeceğim.