Merhaba burada takipli olan ya da ücretini bilen var mı? Muayene ve doğum? Teşekkürler
Ozgeelaa merhabalar ben bu hastaneye gidiyorum doktorumun muane ücreti 325 şuan 😊
Hangi doktor acaba memnun musunuz. Doğum ücretini de öğrenebildiniz mi:)
Ozgeelaa dr Zerrin aydan eyüboğlu memnunum şuan doğum ücretlerini bilmiyorum 😊
Gamzecayiroglu merhaba devam ettiniz mi zerrin hanıma memnun kaldınız mı