newbabyno2 Ben hiç sormayacağım 16.haftaya kadar diye düşünmeme rağmen 11. haftadaki kontrolümde doktorum bir anda '‘muhtemelen bir erkek çocuğu’' dedi, şok oldum hemen söylemesine :d sonra 12+4te ikili teste girdim, perinatolog, pipiyi de gösterdi ve %90 erkek dedi. Kısaca 12-13 hafta arasında netleşmiş oldu, tabii ki daha zaman var ama ben o pipiyi gördüm yani o klitoris olamaz :D