Önceki hamileliginde 2 doz yaptridiysan smdi bi daha yaptirman lazım 2 doz ama bunu 5 e tamamlarsan hamilelikten sonra yada tamamlamış olsaydın o zaman 10 yıl bi daha yaptırmaya gerek yoktu sağlık ocağı özellikle tembihledi yasin genç ilk hamileligin bi daha düşünüyorsan çocuk 5 e tamamla bi daha uğraşma diye kalan 3 doz doğumdan sonra yaptırmak gerekiyor