goktug123 İki haftalık hamileyim. İdrar yolu enfeksiyonu yüzünden yatak döşek yatıyorum çok kötüyüm, bulantı sırtta ağrı iştahsızlık halsizlik oluyor önerisi olan var mı? Not: Corona testi yaptırdım negatif çıktı.
S1907 goktug123 doktorunuz ilaç vermedimi? Enfeksiyon için ilaç kullanman gerekebilir haftan küçük çnkü
happykidsandmom goktug123 içebildiğiniz kadar bol su için ve hijyene dikkat edin bende de vardı aynı durum o şekilde atlattım şimdilik iyiyim çok şükür
Miray31 goktug123 o ilaç hiç etkisi yok bende ilk zamanlarda vardı bol su içtim birde soda için sade iyi gelir magnezyum var içinde sırt ağrısına iyi gelir sonra bana antibiyotik tedavisi uyguladı bol su için 3 lt
goktug123 happykidsandmom Çok geçmiş olsun ya Rabbim kimseye vermesin çok teşekkür ederim tavsiyeniz için
goktug123 Miray31 çok geçmiş olsun hiçbir şey yiyesim içesim yok eşim de çok yoruluyor acaba annemin evine mı gitsem
Miray31 goktug123 benimde hiç iştahım yoktu enfeksiyon dolayı iştah olmuyor dediğim gibi bol su için birde soda ayran tüketin ben zor zan geçirdim
Deemetibostnci Beypazarı maden suyu düzenli bir hafta iç hatta sabah akşam iç hemen kesiyor ben öyle geçirdim