Hanımlar Selam 39+5 haftalık hamileyim. Bugün kontrole gittim doktorum suyun yeterli olduğunu bebeğin kanalda olduğunu söyledi pazartesi ye kadar bekleyelim gelmezse yatış veririz suni sancı vericem dedi ilk kızımda da 40+2 de suni sancı verilmisti ilk gün gelmemişti ikinci günün gecesi gelmişti dünyaya tekrar o kadar uzun beklemek istemiyorum, pazartesi ye kadar doğumu hızlandırmaak için ne yapabilirim acaba 🤔