BesimeSarikaya Arkadaşlar yeni dogan biberon ve emzik aldınız mı hangi markalar güzel fikir verebilirmisiniz
Mucizem_00 BesimeSarikaya baby plus avnet muadili anti kolik gaz giderici biberon aldım, emzigi de aynı marka
Nehir-Poyraz BesimeSarikaya biberon Tommee tippee aldım anti kolik.cam tercih etmedim çocuğun suratına düşer eder diye. Emzik olarak da Chicco aldım
Deletedmom_6 BesimeSarikaya biberon nuk ve avent aldım Emzikte avent,tommee tippee,wee Hiçbirinide tutmadı 😬
BesimeSarikaya aylinpalaa bende avent istiyorum ama kararsız kaldım ondan sorayım dedim teşekkür ederim
benkosarim Biberon da tomme alacağım yorumları güzel emzik de night Philips avent aldım amazinda indirim var bir bakın isterseniz.
BesimeSarikaya Deletedmom_6 bebek tutmayınca asla tutmuyor bende o yüzden uygun olanı alıp denemek istiyorum teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için 😊
Ozge BesimeSarikaya tommee tippee antikolik biberonundan kullanıyorum. Birsürü emzik aldım ama babyplusun avente benzeyen bir emziği var onu tuttu. Büyüyünce de evdeki aventi tutar gibi aventin emzik ucu daha büyük çünkü
BesimeSarikaya Ozge bende avent istiyorum ama nasıl seçeceğimi bilemedim ondan kararsız kaldım söylediklerinize bakayım bende teşekkür ederim size 😊
Nehir-Poyraz BesimeSarikaya rica ederim 🥰 aventin emzik ucu bana çok büyük geldi ben chicco physio forma aldım ikili ucu daha ufak ve yumuşacık. Biberonun ucuda öyle. Hatta o biberonu yağmur8okan diye fenomen çift varya onlarda kullanıyo ben çok araştırarak aldım fikr olsun 🥰🥰
Motherandbaby BesimeSarikaya emziğe alıştırmak istemiyorum. Biberonu da zaten ilk etapta doktorlar önermiyorlar. Hastanede enjektörle mama veriyorlar. Meme reddi olmasın diye. Biberona daha sonra ihtiyaç olursa alırım.