han_tme1 16+4 haftalık hamileyim 3 gündür sürekli sancılarım oluyor adet sancısı gibi normal midir bunu yaşayan var mı
aylinpalaa han_tme1 sadece adet sancısı gibiyse normal rahim büyüyor bebek büyüyor. Kan vs gelmiyorsa sıkıntı yok 😊
han_tme1 aylinpalaa kan yok çok şükür sancı oluyor önceden olmuyordu 3 gündür olunca tedirgin oldum biraz 🥺