Kızlar oglum 3.5 yasında kasık fıtıgı amelıyatı olucak ve sunnet benımde 18 agustosda dogumum var sızce amelıyat edeyım mı dogumdan sonrayı mı beklıyeyım ne akdar sürüyor iyileşme süresi ortalama ? Evım fılan temız cantam hazır oglum dısında ılgılenecegım hiç bişey yok cok sukur gebelıgımde fena gecmıyor halim var yani ama iyileşmesi ne kadar sürer