Aysira Arkadaslar bugün muayene gittim ve plesantanin tam rahime tutulmadiigin biraz boşluk olduğunu söyledi ve 12 haftaya kadar tamamlanır dedi sizdede böyle oldu mu hiç
Esrauysal Melkee bi beş haftalık Ken gittim keseyi gördü bebeği göremedi 15 gün sonra gel dedi ozaman gittim sonrada 5 hafta sonra gel dedi valla banada çok uzun bir süre gibi geldi çünkü sürekli nasıl iyimi acaba diye düşünüyorum 🤷♀️
Esrauysal Melkee valla devlete gidiyordum özele gittim doktor da çok iyi aslında ama bende anlamadım ilk hamileliğim böyle oluyor herhalde dedim bir kafa karışıklığı olmadı
busra14044 Esrauysal bende 5 haftalıkken gittim sonra 7de kalp atışı duydum 3 hafta sonra tekrar çağırdı 10+3 olmuştuk sonra yine 3 hafta sonra ikili test için çağırdı bundan sonrakilerin sıkıntı olmazsa ayda bir olacağını söyledi
Melkee Esrauysal Valla bilmiyorum canım ben kendi doktorumdan yola çıkarak söyledim sadece benimde ilk gebeligim
Asdfgsedaasdfg Ben de özele gidiyorum benim de doktorum kanama vs olmadığı sürece ayda 1 gel diyo. Sağlık ocakları da gidişatın bu şekilde olduğunu söyledi. Her şey normalse ama tabiki
Melkee Asdfgsedaasdfg kontroller zaten 1 ayda ama ilk 3 ayın önemi farklı o yüzden 15 günde bir çağırıyorlar
Asdfgsedaasdfg Melkee bilemiyorum belkide ben de acıbademe gidiyorum ayda bir çağrıyo 8 haftalığım şuan. Doktordan doktora değişiyo sanırım i