2nmr benden abartmıyorum çok az varla yok arası kahverengi leke geldi netten baktım normal demişti herkes sonra ertesi gün öğlen yine minnacık geldi direk o an içime bi sızı düştü zaten acile gittim hemen Ama maalesef ta iki hafta öncesinde kalbi durmuş karnımda ,10.haftaydı ama gittiğimde ölçüm yaptılar 8.haftaya denk geliyor boyutu dediler ilaçla düşük yaptık sonrasında ama bazı gebelerde sorun yaratmıyor bunuda bilin bünye meselesi siz önlem amaçlı gidin yinede