yerleşme kanaması gibi değil de normal adet gibi kanama yaşayıp yanı 3 4 gün yoğun kanama yasayıp hamıle oldugunu ögrenen var mı? olmam gereken tarıhten dört gün önce adet oldum ve 6 gün süren adetim 3 gün sürdü ama normal adet kanı gibiydi. Sadece çok enteresan belirtilerim var belime bıçak saplanır gıbı agrı gırıyor ve başım dönüyor birkaç gündür. Yanı hamıle olmam ımkansız ama anlayamadım.