2 temmuzda dogum yaptım kızlar dıkıslerım k lüdustu ama içerden dıkıslerım var agrıyor hatta aynadan bakınca ipin ucu gorunuyor dun dedım bir bakım ipi tutum yavas yavas cektım biraz uzadı sonra daha gelmedi sanki ıceede duğüm varmus gibi bugun de özele muane olmaya gıdıcem acırmı acaba cok korkuyorum ne yaralar