BusraOzhan ben de 35+4üm ilk gebeliğim ama hiç anlamıyorum yalancı sancıları ağrılarım falan oluyo da arada diyorumki yok ya bu sancı değildir sonra telaş yapıyorum ya sancıysa diye sonra bidaha diyorumki doğum sancısı olsa yerimde duramam o böyle kolay değildir diye sakinleşip oturuyorum ama çok merak ediyorum nasıl bi acısı var