Selam canlarım hiç moralim yok canım çok sıkkın ikinci gebeliğim +kızım olucak inşallah ve normalde 6ağustosta günüm doluyor fakat kızçemden tık yok sadece arada bacak arama kıramp girer gibi bişey oluyor oda hemen geçiyor normade kıza gününden önce doğar derler benim çocuklar niye gelmez bilmem oğlumda 41+3 iki gün suni sancı yedim anca öyle doğurdum sizce altısındamı doğar yoksa günü geçermi oğluşum 14aylık ve onu bırakıp hastanede kalmak istemiyorum normalde oğlumda 7gün hastanede yattım günü geçtiği için doktor yatış verdi ve kendiliğinden doğmasını beklediler fakat sancım sızım olmadığı için en son aminyon sıvısı bitmiş öylelikle doğumhaneye indirdiler ve iki gün suni sancı yedim ikinci günün akşamına şükür doğurdum şimdi oğlum var ve uzun süre hastanede kalamam kızımı doğuruncada kesin oğlum için ağlarım yanımda olmadığı için 😩😫Allah bilirde sizce kızım ne zaman gelir ya