93Sinem93 Kızlar merhaba, Aranızda gümüş kapak kullanan var mı? Gerçekten işe yarıyor mu birde bana önerilen bir marka var fiyatı 950 lira bana pahalı geldi daha uygun olan markalarda var hepsi aynı görevi görür mü sizce?
Dubletombikdoner 93Sinem93 öyle bir haldeydim ki , resmen mememin ucu kopacak derecedeydi. Herşeyi denedim. Geçirmedi Eşim aksam gelirken almış bu iyi geliyormuş diye yemin ediyorum 1 güne hemen geçti ve hemen emzirdim. Cok memnunum ben 😊
Melike 93Sinem93 Doğumdan sonra göğsüm yara olunca hemen eşimi gönderip gümüş kapak aldırmıştım babymall deki kadın soft Silver markasını önermiş 147 TL mı neydi geçen sene. Ben aşırı memnun kaldım ama hiç çıkarmamıştım iki ay boyunca onla yatıp kalkmıştım resmen. Doğal kantaron yağı sürerek kullanmıştım iki günde geçmişte ve bir daha yara yapmadı
Cansu1- 93Sinem93 ben Philips’in göğüs kalkanını alacağım ondan da çok memnunlar. Baktım o da işe yaramazsa gümüş kapağa geçerim diyorum. Çok daha uygunları var herkes çokta memnun 950 çok fazlaymış
Kleopatraa 93Sinem93 Doğumdan sonra göğüs ucum yarıldı ve yara olmaya başladı eşime e bebekten aldırdım 25 gün önce ki fiyatı 250 TLydi 999 ayar gümüş bir gün sonra geçti diyebilirim. Aşırı memnunum. Ama ben hiç çıkarmıyorum sadece emzirirken çıkarıp bitince tekrar takıyorum.
93Sinem93 SeydaYvz Bende aynı şeyi düşündüm açıkcası 950 lira ona veremicem şuan ama en azından daha makul olan fiyatları alıp denerim cok tesekkur ederim ❣️
93Sinem93 Melike Dubletombikdoner Bu kadar etkili olduğunu hiç düşünmemiştim işinize yaramasına çok sevindim çok teşekkür ederim 🥰🥰
Annesininportakali53 93Sinem93 gorumcem e bebekten aldı 999 ayar ve doğumdan 2 hafta önce kullanmaya başlamıştı bebiş 8 aylik oldu emiyor ve bir kere bile yara olmadı çok memnun kaldı bende hamileyim bana da e bebekten gümüş kapak almış hediye valla güzel duruyor ki e bebegin ürünleri kaliteli oluyor tavsiye ederim 230 tl şimdi baktım
93Sinem93 Annesininportakali53 Valla çok tesekkur ederim gercekten yardımlarınız için çünkü ona okadar para verebılcek durumda degılım bu dedıklerınız gayet makul ❣️❣️
Gny18 93Sinem93 canım e bebekte şuan 199 tl sertifikalı 925 ayar gümüş kapak var. O kadar para verilmez aynı ürünü faiş fiyata satıyorlar sadece. Aylardır araştırıyorum kesinlikle ama kesinlikle almalısın.