Kubrailkan C.tesi 12 haftalık olduk. Diğer atak haftalari çok sessiz sakin geçmişti ama bu hafta 3 5 yaş yaşlandım sanki 🤣🤣🙊 sizler yaşadınız mı bu atak haftalarını tecrübeli anneler 🥰💐 neler yaptınız öneriler neler 🥰🙏