-MinikveAnnesi- Kendinizi nasıl motive ediyorsunuz ise baslamak icin 🤭 oturdugum yerden kafamda isleri sayıyorum ama yerimden kalkıp baslayamıyorum bir türlü 😄 her gün yapıyor musunuz temizlik hava çoook sıcak ve 30+4 üz gün gectikce zorlasıyor hersey 🙄
OksijenliSu -MinikveAnnesi- 2 güne bir siliyorum. Her günde mutlaka süpürge çalışır. Oğlum sağolsun dağıttığı için. 😅 Hele ki bu sıcakta üstüne bir de hamile halimle.
gozdeyagci -MinikveAnnesi- her yer pislik içinde diye diye kendimi masumlar apartmanı safiyesine döndürüyorum. Bir de temizlik programı açıyorum bir tane. O zaman yapıyorum 😂
OksijenliSu -MinikveAnnesi- Ay bizde klima yok. 😅 Bizim ev her zaman serin olurdu, gerek duymamıştık. Ama şu 1 haftadır Allahım bu nasıl bir sıcak diyorum. Oturduğum yerde şıpır şıpır terliyorum. 😵😵😵😵🤔🙄
-MinikveAnnesi- Selmaak bence komik degil çünkü adam aşkla yapıyor temizligi valla imreniyorum ona hic sevmiyorum temizlik yapmayı 😂
-MinikveAnnesi- gozdeyagci bende o psikolojiye giriyorum birkac gün birsey yapmamışsam 😂 beni de en cok gaza getiren şey şarkı roman havası felan
Vicibici -MinikveAnnesi- Bu sıcakta her gün temizlik yapan kızçelere hayranım 😂 ocakta iki bisey kavurdum şıpır şıpır terledim ya siz nasıl temizlik yapıyosunuz😂😂
-MinikveAnnesi- Vicibici of gercekten su sıcakta birsey yapmak ölüm hele bir de mutfakta ocak fırın çalıştırınca 😂
Mysaa -MinikveAnnesi- İnan hergun yapıyorum geceden kafama koyup sabah uyguluyorum 😀 boş vakitte çok ya evde yapcak bişey yok devamlı tekrar 😀😀
Vicibici -MinikveAnnesi- 30dk önce aynen dediğin gbi ocak ve fırın çalıştı benim eşgal resmen kırmızı acı biber yemişsin de surat kızarmış gbi 😂
Mysaa -MinikveAnnesi- benimki alışkanlık asko engel olamıyorum o motivasyon hep içimde 😀😀 ben hafta da 2 kez cam silerim 2 günde bir evin durumuna göre süpürge vileda her yer mis 😀 2 maksimum 3 günde bir camasır yıkarım yatakları değiştiririm temiz olsa dahi bazen yine nasılsa çalıştırıyorum der cıkarır bida yıkarım 😀😀 günlük wc yıkarım bazen girer çıkarken öyle camsır suyu dökm temiz olsun derim 😀😀 kafamdadır hep sura bura bugün sunu yaptım yarın bunu yapim felan ne bilim gezmeye bile giderken ölüm kalım var der temizlik yapar öyle çıkarım birkac gün gelmiceksem 😀😀 her misafir geleceği zaman bi gelmeden vi gönderince yine temizlik yaparım felan ne bilim aslında köle gibiyim ya kendime eziyet😀😀
-MinikveAnnesi- Vicibici öyleyken klimayı odaya girince kızgın biseyi suyla bulusturunca bi fokurdama olur ya o his oluyor 😂😂