Edau9 Kızlar çok fazla akıntım olduğu için doktorum bunu kullanmamı önerdi 18+4 gebeyim doktor söyledi ama insan yine de panikliyor kullanan var mı faydasını gören ya da bunu değil başka fitil kullanan var mı bir sorun oldu mu korkuyorun
Deletedmom52620 Edau9 benimde kültürüm de üreyen bakteri görüldü bu ilacı önerdi doktorum hamilelerinde kullanabileceği bir ilaç olduğunu söyledi ama ben kullanamadım kanamalarım olduğu İçin erteletti hep elimde daha sıfır açılmamış kutu da
Cns_yldz13 Edau9 ben bu markayı ve bir cok markayı kullandım 6. Haftamdan beri kullanıyorum ama ne yazıkki hiç işe yaramadı, balık gibi kokulu bir akıntım var bende delirmek üzereyim caresi yok
Deletedmom52620 Edau9 bence bir kültür testi işte bende de vardı aşırı sürekli nereden olduğuna bakmak lazım dedi doktor sürekli yüzeysel ilaçlar vermek değil çözüm kültür de çıkar dedi
Edau9 Cns_yldz13 yaa gerçekten mi benim hiç bir kokusu yanma kaşıntı vs yok.Balık kokusu olunca vajinal enfeksiyon oluyor hamile değilken olmuştum bende öyle doktorunuz alttan muayne etti mi? Alttan muaynede anlaşılıyor çünkü o