Btl-19 Bugün ilk defa nst ye girdim 35+6 günlük hamileyim nst bebeğimin kalp atış hızı 180 çıktı doktorum sınırda ama kafana takılcak birşey değil dedi başına gelen varmı endişe ediyorum.
uraz_ve_annesi- Btl-19 benim son girdiğimde de 190lara çıktı sürekli değil 10,sn falan sürdüğü için, sorun, olmaz dedi doktorum eğer sürekli yüksek seyrederse sıkıntı olabilirmiş
Btl-19 uraz_ve_annesi- saol canım 2 hafta sonra tekrar giricem inşallah bi sıkıntı çıkmaz çikolata yemiştim ondan mı oldu acaba kafam çok karıştı ayrıntılı da minik bi delik var dendi kalpte o da olunca kafam çok karıştı