Bende var protein kaçağı ama tansiyon hastasıyım zaten o yüzden düzenli olarak tansiyonuma bakmam lazım 14/9 veya üstünde acile gitmem gerektiğini söledi doktor şuan 12/6 tansiyonum o yüzden takibini yapiyor kaçıncı haftadasınız ? 35. 36 cı haftalarda olabiliyomuş bu protein kaçağı kontrol altında olduğu sürece bi sorun olmaz