Ayyccaa Kızlar merhaba bizim dogum eylülde Erkek bebeğim olacak Şimdi yavas yavas artık zıbın atlet vs almaya basladım yenidogan mı alıyorsunuz 0-3 aylık mı alsam hemen büyür mü
mrs_elisah Ayyccaa yenidoğan 1 2 hafta kullanılıyor. 0-3 alın bence. İlk doğumdan böyle tecrübeliyim.
Beyazkanavice Ayyccaa ben 2 tane yenidoğan aldım biri 10 lu hastane çıkışı diğeri 5 li hastane çıkışı . Bir kaç tane yenidoğan zıbın aldım diğerleri hep 0-3 ay
1erkekkannesiiii Ayyccaa 3 takım yenidoğan aldım geri kalan zıbınları 0-3 yaş aldım. Yeni doğum yapan arkadaşım 0-3 yaş abartma 6-7 çift yeter sonra giyilmiyor demişti o yüzden cok almadan 3-6 diye almaya başlarım diye düşünüyorum
Nesrincente Ayyccaa 0 3 alın ama onu da cok almayın bence cunku cok cabuk buyuyolar ben 2 3 tane falan 0 3 aldım sonra 3 6 olarak aldım 2. Gebelıgım cunku ılkınden tecrubelıyım
Ayyccaa mrs_elisah Beyazkanavice 1erkekkannesiiii Nesrincente Cok sagolun rahatladım ben de bir kaç yane yenidogan birkaç tane de 0-3 aylık alırım gazla kalabalıga da gerek yok aman büyüdükçe netten alırım dimi 🤗
1erkekkannesiiii Ayyccaa evet ilk başlarda hevesle her şeyi almak istiyorsunuz ama bebekken cok almayın zaten büyüyorlarmış hemen serpilince güzel güzel şeyler alırsınız yavaş yavaş 🥰 Hepimiz yavaş yavaş tecrübe edeceğiz inşallah ❤️
benimmdunyamm Ayyccaa 10 lu hastane cikisini 0-3 ay aldım beşli olanlar yeni doğan zaten şuan sıcakta doğacak fazla giyemiyecek
Gmzbiri Ayyccaa 2 tane yenidoğan hastane çıkışı bi tane de tulum aldım. Geri kalanını 0 3 aldım. Çabuk büyüyorlarmış sanırım🤗
Ayyccaa Gmzbiri ben de artık aynen öyle yapcam büyüsünler de kuzucuklar :) Bilememek tecrübesizlik kötü ya :)