nurcanqx Kızlar bugün doktor bebeğin çok aşağıda olduğunu 2 3 cm kadar açılmam olduğunu söyledi ister yatıralım dedi istersen sancını evde çek dedi bende eve geldim bol bol yürüyüş yap merdiven in çık dedi eğer sancın sıklaşırsa acile gelirsin dedi gelmezse yarın sabah tekrar gel dedi acaba yarın sabah kadar kendi sancım gelmezse suni mi verir bel ağrım kırılacakmış gibi hissediyorum belim ve bebeğim çok hareketli sürekli kendini topluyor
Cano26 nurcanqx yarım çay bardağı zeytin yağını kaynat iç arkasındanda hurma ye inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 🙏
Yagmur_007 Allah yardımcın olsun insallah bizlere de dua et merdiven inip cık hurma ye be Elemnesrah suresini oku bol bol
nurcanqx Yagmur_007 saol canım Allah razı olsun inşAllah hepimiz bir avazda kurtuluruz Allah hepimizin yardımcısı olsun kolay doğum nasip etsin