20 hafta canıma okudu o bulantı ve inanılmaz kusuyordum. Prilam dr falan hiç fayda etmiyordu. Bir şey yiyemediğim ve sürekli kustuğum için değerlerim aşırı düştü, 12 kilo verdim. Hastaneden bıktım o dönemde yani sürekli serum yiyordum en son artık yatırdılar. Birkaç değerim hiç yükselmedi ve doktorlar da artık sana yapacak bir şeyimiz yok kendini daha iyi hissediyorsan çıkışını verelim diyip çıkarttılar 14 haftalık hamileydim çıktığımda. 20. Haftaya kadar evde bayıldım kustum sürekli ama 20’den sonra hafifledi biraz biraz bir şeyler yiyebildim ki o da salatalık domates yani yemek değil. Şu an 35 haftalığız ve son 5 haftadır normal yemek yemeye başladım ama hala bulantılarım var. Akşamları 2 tane prilam dr içmezsem sabah çok fazla kusuyorum. İlaca rağmen bulantım var ama en azından kusmalarım bitti sayılır. Doktorum doğuma kadar hatta lohusalıkta bile bulantılarımın olabileceğini söyledi.