SevgiMehmetAli Bende hamileliğimin başındayım 1 ay oldu hatta geçen haftalarda sormuştum doktoruma düşük riskin yoksa sorun olmaz demişti en iyisini doktorun bilir canım yarın yada yarından sonra tekrar gideceğim doktora tekrar sorucam benim baya uzak çünkü