Mrvzkldmr şöyle sanıyorum şant takılacak bebeğe bakılacak. Bazı durumlarda şant kabul etmiyormuş bebekler inşallah sorun olmaz. Doğduktan sonra direk müdahale edecekler şu an bunun altında yatan sebep bilinmiyor. Bütün olasılıkları söylediler Sıvı alınıp biyokimyaya yollandı. Ama o sonuçların çıkmasına çok var 15 gün demişlerdi. Çocuk Doktoru dedi karnında da şant takabilirdik ama doğurup takmak daha iyi demiş haftası büyük olduğu için. Sonraki süreçle alakalı ben çocuk doktoruyla henüz görüşmedim. Burda da şansıma doktorum covid olmuş başka bir doktor benimle ilgilenecek. Yarın görüşeceğiz kendisiyle inşallah Allahın izniyle bebeğimize sağ salim kavuşuruz 🤲