Peperonni
Doktorlar tam bişey demedi ama stresten dolayı olabilir demistj ve doğruydu o dönem kayınvalidem oğlundan boşan falan, bide kocasının ismini koydurmaya çalıştığı için sınır stres olmuştum. Rabbim hesabını sorsun 🤲çünkü 24 haftadan sonra çıktı o zamana kadar hep iyi dediler yalan söyleyemicem kzum ama karnımdan sıvı alınırken çok acımıştı bide bebeğe getirmemek için iğneyi devamlı iğnenin ucu hareket ettirmek zorunda kaldılar bildiğin ağladım acısından,bide hiç kıpırdamadan durman gerekiyo sen hareketli olunca bebeğin de anı hareketinden dolayı ignein ucuu bebeğe gelebilir. Dikkatli olman lazm🙏🏼sıvı alındıktan sonra bant ediyorlar oraya benim o bölgem bı hafta çok acımıştı. Tabi benim iki defa üst üste olunca belki ondan olabilir. Bide bebeğin kordonundan alıyorlarmış ama o baya tehlikeli bebek devamlı hareket ettiği için anne karnında tamm dedim sonrada bebeğimin akciğerinden aldılar.