Mervedemir24 bende gribim şuan dada öyleyim 4 gündür bugün biraz daha iyiyim pecetelerle geziyorum hala tabi o burun akıntısı geçmek bilmez , ama her gün ılık güzel bir duş alıyorum sıcak balli sütümü içiyorum uyuyorum biraz bide meyveler tüketiyorum ama tabi hala halsizlik var bisey yapasım yok umarım bir han önce atlatırız ya