Busraela 4 gün önce doğum yaptım bebeğimin kan şekeri dusuk dediler ve yatış verdiler var mı bu durumu yaşayan çok ciddi birşey yok dedi doktor ama içim rahat değil Allah rizasi icin bu durumu yasayan varsa bilgilendirsin beni🙏