Mutluluk22 Yarın sabah özel hastanede sezaryenim vardı. Bugun covid pozitif olduğumu öğrendim. Hastane kabul edemeyiz diyor. Ya pazartesini bekleyeceğiz belki geçer diye ya da devlete gideceksin diyor. Başına gelen var mı moralim çok bozuk kızlar
minikdmrc Mutluluk22 kıyamam benim de eşim pozitif henüz bende belirti yok ancak doğumum yaklaştı. Pazartesini beklesen ne olur?
Mutluluk22 minikdmrc pazartesinden önce sancı olursa özel hastane kabul etmezmiş. Devlete yönlendiriyor. Tek duamız pazartesiye kadar sancı olmaması ve testin negatif çıkması
minikdmrc Mutluluk22 iyi düşün iyi olsun hepimizin hakkında hayırlısı. Bende tekirdağdayım devlette yapacağım doğumu