Halime90 MomSes kötü düşüncelerinizi kendinize saklayın . Size göre kötü olan bana göre iyidir . İsmin önemini anlamını bilseniz böyle yorum yapmazsınız .
Halime90 Aminenin_annesi değerli ve anlamlı olduğunu bilmediği için , hanım efendi sadece yorum yapmak için yapıyor .
Biranne- Halime90 Hatice, Meryem, Ebrar en sevdiğim isimlerden kızım olsa meryem ebrar koyacaktık ama bizde cinsiyeti yeni öğrendik erkek olacak inşallah isim bulamıyorum şuan 😄