Kızlar yeniden buraya veda ediyorum🙂 yarın adet günüm bugun BETA HCG 0.30 çıktı. 11 aydır deneme yapıyoruz. Ondan once 2 kimyasal yaşadım 1 ay arayla. Toplam 2.5 yıl olacak.Ben çok yoruldum ve kendimi kenara çekiyorum artık. Fiziken ve Ruhen iyi hissetmiyorum kendimi. Temizlenme zamanı kafamdan tüm herşeyi atma vakti geldi. Rabbimin bi bildiği var. Sakinleşmem ve stres den uzak durmam lazım artık. Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere♥️