benguuusk İlk akıntı geldi Nişanım 34+3 haftalığız şimdi ciğer geliştirici iğne yapıcaklar ve progestan iğne 36. Haftada doğar büyük ihtimalle dedi böyle risk yaşayqn var mı bilgisi olan Şuan kilosu 2800 civarı
naznhrb benguuusk kalbini ferah tut bende 33 haftada hem açılma hem sancı nişanım geldi ilaçlarla durduruldu ciğer geliştirici iğne vuruldu şimdi 39 hafta gelmeye daha niyeti yok
betulolcay benguuusk benim arkadaşım 35 de doğum yaptı küveze girmedi. Sizde sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın inşallah ☺️
ElfBrnveminikkizim benguuusk ilk kızımda suyum ve nişanım gelince 36haftada acil sezeryanla doğum yaptım. Öncesinde hiç birşey yapılmamıştı çünkü sancım normaldi. Ertesi gün hastaneden çıktık. İçinizi ferah tutun, sağlıkla gelsin inşallah🙏
Kleopatra- Gelişimi falan şuan iyi bence gittiği yere kadar gider toparlar diye düşünüyorum. 36 haftada doğum yapan tanıdığım var. Küveze dahi girmedi ikiside çok iyiydi sağlıklıydı. Sağlıkla sizde kucağınıza alırsınız umarım 🌸
Nurezel naznhrb kaç gün hastanede yattknjz nst sancini varmı beniMde 32 sancı cikiyor hastanedeyim36 kadar dursa
naznhrb Nurezel 1 hafta yattım 4 cm açıklık sancım nst 80 kadar çıkıyordu Ama çok şükür ilaçlar işe yaradı şimdi de son 9 günümüz kaldı doğuma yeterki stres yapmayın
Mlkysf benguuusk Ablam 36 da doğum yaptı 2600 doğdu bebek küveze falan girmedi diğer ablamın 2400 du bebeği oda girmemişti ciğerleri gelistiyse kilosu azda olsa kuveze almıyorlar canım için ferah olsun
Selvaelizvera benguuusk 36 hafta erken değil kuzum kilosu da gayet iyi korkma içini ferah tut sağlıkla kavuşun birbirinize☺️