9+5ten bildiriyorum dün bana göre çokca bi kahverengi akıntı geldi. Acile gittim ultrasonla ve alttan muayene ile bakıldı, kese alanında kanama vs görünmedi, bebekte gayet normal dediler, kalp atışı var. Progestan fitil gibi bir şey verdi vajinadan girişli, bir tane de iğne verdi o kadar.