teachervera Kızlar 1 sene önce preeklampsi nedeniyle erken doğum yaptım. Şimdi yine hamileyim doktor sıkı takibe aldı. Coraspin kullanıyorum 32.nci haftaya kadar dedi. Peki 32 den sonra ne kullanacağım bilgisi olan var mı?